Klachtenregeling
Klachten & Garantie
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Een klacht dient u altijd eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@etoskloosterveen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
In Nederland geldt voor de consumentenkoop dat een product moet bieden wat u er van mag verwachten. Dat betekent dat gebreken die optreden tijdens de normaal te verwachten
gebruiksduur en die niet zijn veroorzaakt door verkeerd gebruik, vallen, anderszins beschadiging etc. gerepareerd moeten worden danwel dat het hele product moet worden vervangen. De te verwachte gebruiksduur is per product verschillend. Het hangt af van de aard van het product, de prijs, de toezegging bij verkoop etc..
Als een product binnen één jaar na aankoop een gebrek vertoont, wordt vermoed dat dit gebrek al aanwezig was bij de aankoop. U maakt dan aanspraak op een vervangend product tenzij de verkoper kan aantonen dat het gebrek is ontstaan door bijvoorbeeld verkeerd gebruik, beschadiging door vallen etc.
Een gebrek in een product meldt u binnen twee maanden nadat het gebrek zich voordoet of door u is ontdekt. Onder omstandigheden kan een termijn die langer is dan twee maanden acceptabel zijn. Geef dan aan waarom u niet eerder een melding hebt gedaan.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een geneesmiddel?
Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:
Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?
Je hebt de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel via sgc.nl of via de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Heb je een klacht over het advies dat je hebt gekregen over een geneesmiddel?
Gecertificeerde winkels en webshops met de Groene Plus doen er alles aan om hun klanten juist en deskundig te adviseren over zelfzorg(geneesmiddelen), maar het kan altijd gebeuren dat je een klacht hebt over de advisering. Ben je als consument niet tevreden over een zelfzorgadvies dat je hebt gekregen? Dan horen we dat graag zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Komen jullie er samen niet uit? Dan kan de klachtencommissie van het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven, afdeling PCO, hulp bieden.
-
Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze site, uitvoering van de overeenkomst, of een advies van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling.
-
Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht bij de klachtencommissie van het CBD (klachtencommissie@cbd-maarssen.nl/ tel: 0346-584200) in te dienen.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Etos Franchise Assen
Tel: 0592-460788
Mail: info@etoskloosterveen.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Etos Kloosterveen.
Onze domeinnaam is https://etosdrogistonlineassen.nl
Ons vestigingsadres:
Rondgang 22
9408 MH ASSEN
KVK: 02329527
BTW: NL800583954B03