Klantenservice | Bestellen
Hoe werkt de webshop?
In onze Etos webshop kun je het grootste gedeelte van jouw vertrouwde Etos-assortiment vinden. Alles wat je gewend bent uit de winkel en frisse, nieuwe producten. Folder aanbiedingen zijn te zien op de website. Bestellen kan alleen via onze website, niet telefonisch. Gratis thuisbezorgd bij een minimale besteding vanaf € 69,95 euro aan boodschappen en geen bezorgkosten. Besteld u onder de € 69,95 dan betaald u € 5,99 verzendkosten.
Geneesmiddelen worden uitsluitend op Nederlandse adressen geleverd
Volg onderstaand stappenplan voor het plaatsen van je bestelling:
Plaats de producten die je wilt hebben in je winkelmand. De prijzen van alle artikelen worden vermeld inclusief BTW.
Ooit een account aangemaakt? Log dan hier in met je gegevens. Je kan ook een nieuw account aanmaken of doorgaan met bestellen zonder een account aan te maken. Controleer of vul dan je adresgegevens in en kies of controleer de gewenste bezorgmethode. Het is mogelijk om jouw bestelling op een ander adres te laten bezorgen.
Selecteer de gewenste betaalmethode ( iDeal, Bancontact, Paypal, overschrijven per bank). Ook kun je hier de inhoud van het winkelwagentje controleren. Bevestig daarna je bestelling.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail.
Zodra de bestelling is ingepakt in ons magazijn en wordt verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Deze bevat een Track & Trace code van de DHL waarmee je het pakket de volgende ochtend via internet kan volgen.
Het minimale bestelbedrag is 18 euro excl. verzendkosten.
Betaalmethoden:
In onze Etos webshop kun je met iDeal, Bancontact , Paypal en gebruik maken van overschrijven per bank. Meer betaalmethoden, zoals bijvoorbeeld , sofort banking, creditcard en komen op een later moment beschikbaar.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas, zodra je de bestelling hebt bevestigd, dan wordt deze naar ons magazijn gestuurd om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Er zit dus niks anders op dan het pakket retour te sturen. Je kunt in de tussentijd wel alvast een nieuwe bestelling plaatsen met de producten die je graag wilt hebben.
Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Nee, dit is niet mogelijk. Als je liever niet online wilt bestellen, dan kun je in één van de honderden Etos winkels terecht.
Verschilt het assortiment in de webshop met dat van de winkels?
Ja, deze verschilt van het winkelassortiment. In de webshop bieden we meer producten en een completer assortiment van Etos aan. In de winkel kan er minder of ander assortiment beschikbaar zijn. Wij bieden naast het vertrouwde Etos assortiment ook nog 65.000 producten aan die wij bij diverse leveranciers inkopen.
BELANGRIJK! Wegens drukte kan het zijn dat je pakket langer onderweg is. Door de toeloop van bestellingen zijn we helaas niet in staat om alle bestelling op tijd bij u als klant te krijgen. Het kan dus zijn dat uw bestelling later komt dan verwacht. Natuurlijk werken wij met 'man/vrouw en macht' om dat zoveel als mogelijk te beperken. Alvast onze excuses hiervoor en dank voor uw vertrouwen. Wacht je track en trace-code af. Alvast bedankt voor uw begrip.